1-2 dages levering - Fri fragt på alle ordrer!
0,00 DKK

Din indkøbskurv er tom.

DKK EUR
    • Jeg er ny kunde. Hvordan bestiller jeg?

Find et produkt du godt kan lide og læg det i din kurv. Hvis du ønsker at bestille mere end et produkter fortsætter du bare med at lægge i kurv. Når du er klar til at gå til kassen, klikker du på 'Indkøbskurv' og indtaste adresse og betalingsmetode.

  • Har I et katalog?

Nej det har vi desværre ikke da vores sortiment jævnligt skifter.

  • Har I en butik?

Nej vi har ikke nogen butik. Vi er en 100% internetbaseret virksomhed.

  • Varen jeg gerne vil have er udsolgt - får I flere af den?

De fleste af de varer vi sælger kommer på lager igen men der kan være enkelte vare, som udgår.

  • Jeg har brug for mere information om en vare

Vi skriver så meget vi kan under hvert produkt, men hvis du ønsker yderligere informationer er du velkommen til at kontakte os.

  • Hvilke betalingsmetoder kan jeg bruge? 
    Vi tager imod følgende betalingsmetoder: Visa, Mastercard og bankoverførsler.
    De viste priser på sitet er inklusiv dansk moms (25%). 
     
  • Bliver jeg nødt til at bestille online?

    At bestille online er den mest sikre og effektive måde for os at håndtere din ordre. Dog er du velkommen til at ringe, hvis du har en større bestilling eller på anden vis er nødt til at gøre det over telefon.

  • Kan jeg hente ordren på jeres adresse?
    Nej desværre

  • Hvor lang tid går der inden jeg får min vare? 
    Ordrer afsendes indenfor 1-2 hverdage fra ordreafgivelse.
  • Hvad skal jeg betale i fragt? 
Vi har altid fri fragt på alle vores produkter. Se mere om leveringmuligheder her

  • Leverer I i mit land?
Vi levere til alle lande indenfor EU samt Grønland, Island og Schweiz

Skal jeg betale told på varerne?

Der kan komme told og afgifter når din ordre skal leveres i et andet land udenfor EU. Disse udgifter skal du selv betale for. Toldreglerne varierer meget fra land til land, så kontakt din lokale toldmyndighed, hvis du er i tvivl.

  • Kan jeg ændre ordren?

Kun hvis vi ikke har pakket din ordre. Vi pakker alle hverdage. Vi skal modtage ændringen hurtigst muligt per tlf. efter ordreafgivelse, for at det skal kunne lade sig gøre.

  • Hvis jeg ikke er hjemme når min pakke ankommer, hvad sker der så?
Post Danmark vil lægge en seddel i din postkasse, og du kan så efterfølgende afhente pakken på dit lokale posthus. Vi anbefaler at du sender til dit arbejde, så der altid er nogen til at modtage din pakke.

Kan jeg komme forbi og returnere eller bytte en vare?

Nej, dette er en online shop og derfor kan du aldrig komme forbi vores adresse, også selvom der er tale om en returnering.

  • Jeg har brug for at returnere en vare

Du har fuld returret. Skulle du fortryde købet, kan enhver vare returneres, ubrudt, indenfor 30 dage fra den dato du har modtaget varen. Kontakt os altid inden du returnerer. Og husk emballagen skal være ubrundt - Dette gælder ikke ved reklamationer. Se mere om vores reklamations- og returregler på vores handelsbetingelser

  • Der mangler noget i min ordre

Desværre kan der ske fejl. Hvis du har modtaget din ordre og der mangler en vare, så kontakt os venligst via mail eller telefon.

 

Hvis du vil vide mere kan du kigge forbi vores handelsbetingelser

Kristoffer Hjerrild på Google+!